top of page

SREDOZEMNI AKVAREL

mama, pogledaj moj crtež.


ne sada sine, nikako ne sada…

ali mama, pogledaj kakvo sam nam lijepo kopno nacrtao.


da, da, dobro sine, ali ne sada.

sada je najvažnije da dođu…

da pod hitno dođu!!!


vodenim sam ga bojama nacrtao, mama.


ma sad će, evo, samo što nisu.


ali mama…


zašto ih još nema?!?

morali su do sada stići!!!

morali su!!!


vidi mama, i ti i ja smo na crtežu.


ovo je prevažno sine,

ne mogu sada…

mislim da čujem njihove motore…

sigurna sam u to!!!


ali, mama, samo jedan pogled,

jedan brzinski pogled.


zar ti stvarno, sine, ne shvaćaš što se ovdje događa?!?!


ali mama…

voda mi je došla do grla

i ovo je moja posljednja želja.


ne pričaj gluposti, kakav kraj?!?

sad će oni…


zar ti stvarno ne vidiš, što se ovdje događa, mama?

vidi, mama moj crtež…

more, kopno, plavo nebo.


ali, gdje smo ti i ja u tvojoj slici, sine?


doma, mama, među svojima.


doma? a gdje je to doma?


na dnu mora.


"daleko iza ideja o ispravnom i pogrešnom, postoji polje.

 

tamo ćemo se sresti."

 

RUMI

RECENT POSTS: 

 

bottom of page