top of page

Ambasador




Zvuk sivog dana. Zvuk kiše. Zvuk poriva da se uvučem u toplu deku.


Jedino mi je još ta Ambasador deka ostala.


Nakon onog dana, sve u mojem životu ima zvuk. I tuga samoće, i konzerva u koju sam zatvoren, i smrt žene, i poziv djece da dođem živjeti k njima, u tu njihovu, meni daleku i stranu zemlju.


Evo, sredina je travnja, a ovdje kod mene, redaju se, jedan za drugim, sivi dani. Pada kiša nemilosrdno.


Da pitaš susjede, spomenuli bi ti oni sunce tu i tamo. No kako da njima vjeruješ? Njima sa zelenom naljepnicom na vratima kuće?


Pojma oni nemaju o sivom, kišnom danu koji ne prestaje i nikada neće.


Oni će za koji dan, kada u njihovoj verziji stvarnosti zatopli, spremiti svoje bračne Ambasador deke na vrhove ormara do sljedeće kasne jeseni.


Ja neću. Čak i kada bi imao ormar, kada bi i meni sunce opet izašlo… kako da je spremim kada je ona sve što mi je ostalo.


Kada samo umotan, u nju tu i tamo, mogu osjetiti miris i toplinu doma.

"daleko iza ideja o ispravnom i pogrešnom, postoji polje.

 

tamo ćemo se sresti."

 

RUMI

RECENT POSTS: 

 

bottom of page