top of page

Iz serije priča na temu psiholoških obrambenih mehanizama: SENZACIJA (DESENZITIZACIJA)


(Claire Steele)

senzacija.

tim su izrazom opisali moju izvedbu. uz sve pohvale tekstu, predstavi i redatelju, upravo su mene jednoglasno izdvojili i podigli na pijedestal.

„rasturila!“

„ukrala večer!“

„pojela pozornicu!“

„briljantna lekcija iz autentičnosti mlade glumice!“

„do jučer nedovoljno poznata glavna glumica u šaku zgrabila kompletnu publiku na sinoćnjoj premijeri i poput rollercoastera nas divlje provozala do najskrivenijih kutaka emocionalnog svemira!“

nisu samo kritičari bili euforični i patetični. sat vremena prije nastupa redatelj je došao do mene i rekao mi: ako ovo zajebeš, bolje da se nisi ni rodila!

- ovo si ti! ovo je tvoje sve ili ništa- dodao je.

senzacija.

od svih orgijastično-bombastičnih, fast food, verbalnih obroka za moj ego dotakla me samo ta riječ.

senzacija.

senzacija kao snažan dojam koji u javnosti izazove neki događaj?

ili senzacija kao osjetilni doživljaj?

jer,

iskreno,

niti jedno od ta dva značenja o kojima govori enciklopedija na spomen pojma senzacija, ne pripada meni.

glumila sam.

samo sam, kako to radim otkako znam za sebe, glumila.

pozornica, oko koje su sinoć ljudi na nogama euforično urlali svoja `bravo` i pregrijavali svoje dlanove sve glasnijim i glasnijim udarcima, za mene je samo kroki, obični, nevažni isječak moje meta životne pozornice. laž.

usiljena, neiskrena laž.

pozornica u pozornici, tzv. daske koje život znače na trulim daskama koje odavno nemaju nikakvog značenja.

jer...

godinama ja ništa ne osjetim.

moja osjetila, mojih 5 vrata percepcije, mrtva su. nema kontakta, samo automatizam,

refleksna robotika.

moje...

to moje takozvano `ja` predstava je.

scenarij koji više ili manje vješto podilazi onome što drugi žele čuti.

manipulacija, navlakuša, self help, revolucionarna dijeta, predizborno obećanje.

laž.

gluma.

glumim da znam kako je to biti u prvom licu jednine.

nema tu nikakvog ja. samo ona.

u najboljem slučaju se radi o trećem licu... jednine.

nema tu osjeta.

na nivou riječi gledam, slušam, njušim, dodirujem, kušam.

no sve je to samo blještava ambalaža u kojoj nema ničega.

ničega.

glumica sam.

od sinoć poznata, mlada glumica.

senzacija.

"daleko iza ideja o ispravnom i pogrešnom, postoji polje.

 

tamo ćemo se sresti."

 

RUMI

RECENT POSTS: 

 

bottom of page